onsdag 2 mars 2016

GRATTIS TILL EN PRINS!

2016-03-02
kl 20:28
 

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Plus Osse och Calle. Hur som helst, rejäla namn.

      Radera
  2. Fina namn för liten prins. Olof heter var och varannan karl i vår familj så det gillar jag. Farfar, son, bror och brorsson bär detta manliga namn. Ett hjärtligt Grattis till kronprinsparet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har verkligen många Olofar i din släkt. Den enda Olof som finns i min släkt är min mormorsfar, om jag minns rätt.

      Radera
  3. Glömde morfar och farbror som också hette Olof.

    SvaraRadera
  4. Skrev precis om namn på min blogg. :) Med anledning av den nya prinsen.
    Det kommer att bli många födelsedagar, dop och annat trevligt framöver med tanke på alla kungliga barn som föds.
    Såg ett kort klipp med en strålande prins Daniel.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid intressant med namn och hur de böljar hit och dit i popularitet.
      Ja, kungafamiljen har utökats mycket de senaste åren. Och snart är det Carl-Philips och Sofias tur att bidra.
      Kram tillbaka! Trevlig helg!

      Radera