söndag 1 augusti 2010

STILL ALIVE!

Gullig ljusglimt
-
Jodå, jag lever. Om nu någon - mot förmodan - skulle tvivlat på det eftersom jag inte har bloggat på en dryg vecka. Men skrivlusten har inte varit på topp. Flera dagar har jag inte ens haft datorn påslagen. I stället har jag läst, löst korsord, samtalat lågmält med nära och kära, sett TV med ljudet nedtonat - men texten på. Tystnaden är ljuvlig när man är en "ett-höring".
-
Men det har kommit en liten ljusglimt - eller snarare ljudglimt - sedan jag skrev senast. Den glimten ska jag berätta mer om i nästa blogginlägg. Nu är det verkligen hög tid att släcka ner och göra sig redo för dejten med John Blund.
-
Trevlig första augusti!

2 kommentarer:

  1. Still alive fast timmen är sen, nattugglan.

    Jag hoppas du får ännu fler och högre ljudglimtar framöver. Det verkar positivt i alla fall.

    I dag skiner solen igen efter gårdagens regn. Det har verkligen varit ett blandat väder denna sommar.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ljudglimtarna blir många framöver!

    SvaraRadera