tisdag 16 februari 2010

HÖGTFLYGANDE

2010-02-16, kl 14:12
Foto: Anta Snaque
-
Ett konstigt ljud utanför mina fönster i dag fick mig att undrande titta ut. Först kollade jag mot marken - ingenting ovanligt där. Lyfte blicken och fick se denna hovrande helikopter utanför mitt köksfönster. Eftersom den stod stilla i luften hann jag hämta kameran och ta en bild.
-
Det var just på vippen att jag bryggde några koppar Gevalia. Ja, ni vet - oväntat besök...!
-
En sak till - undrens tid är icke förbi: Min axel är bättre!!! Rusig av glädje och en natts god sömn slänger jag mig i lianerna! Tack doktor Erfarenhet!

3 kommentarer:

  1. Så skönt att Du fått sova gott!!!!Han prickade rätt tydligen!

    SvaraRadera
  2. Anta slänger sig i lianerna. Det var oväntat.

    SvaraRadera
  3. Det där med lianerna... ta det inte bokstavligt.

    SvaraRadera