onsdag 13 januari 2010

BLOGG-DOGG SKRIVER...

Voff på er!
Ordinarie bloggerskan Anta Snaque har ledigt i dag ( p g a fantasibrist) så jag tassar in i hennes ställe. Hur svårt kan det va´? Det första man gör är att infoga en bild på sig själv. Har man utseendet för sig så ska man utnyttja det och de flesta faller pladask för en gullig "blogg-dogg". (Men jag förstår varför Snaque inte vill visa sig...)
-
Ja, sedan är det bara att sätta klorna i materialet och tass-klicka på de rätta tangenterna. Vad och hur man skriver verkar inte vara så viktigt om man tittar på de tidigare inläggen på Snaque-bloggen. Som tur är finns det ju några som kommenterar och höjer ribban.
-
Jag ska inte bli långrandig så här första gången. Om jag sköter mig kanske jag får chansen att vikariera igen. Då ska jag försöka sniffa upp några riktiga scoop. Jag brukar vara bra på att nosa mig fram till godbitarna.
-
Ha en trevlig "lill-lördag"!
Voff från Blogg-Dogg!

1 kommentar:

  1. Voff på dig! Det är bra med gästkommentatorer när fantasin tryter. Önskar att man hade flera. Det syns på min blogglista när du skriver nytt. Däremot syns det inte på din blogglista när jag skriver nytt. Jag undrar varför. Gillas inte mina inlägg?

    SvaraRadera